تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه

از مزایای مهم تحصیل در فرانسه:

    رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های دولتی

    پرداخت بخشی از کرایه منزل توسط دولت

    امکان اخذ تابعیت فرانسه پس از ۶ سال تحصیل در مقاطع فوق لیسانس به بالا

    امکان همراه بردن همسر و فرزندان در زمان تحصیل

    امکان کار در زمان تحصیل تا ۲۰ ساعت در هفته

    امکان جستجو برای کار پس از پایان تحصیلات

    امکان سفر به تمام کشورهای اروپایی بدون محدودیت

پذیرش زبان :

دوره های زبان باعث دریافت ویزای یک ساله دانشجویی شده و شما به راحتی از این طریق وارد دانشگاه مورد علاقه تان می شوید. حتی می توانید از لیسانس و در رشته ای متفاوت از رشته ی تحصیلی تان، ثبت نام کنید. در واقع از این طریق بدون داشتن استرس مسئله ی زبان و دوره های سخت دانشگاهی وارد فرانسه شده و بعد از تجربه های ارزشمند یکساله و تقویت زبان، خودتان مستقیما درخواست پذیرش دانشگاهی می دهید.

 برای این نوع پذیرش باید حداقل کمی با زبان فرانسه آشنایی داشته باشید و اگر مدرک TCF یا DELF سطح A2 هم داشته باشید احتمال گرفتن ویزای شما بیشتر می شود.

توجه : دانشجویان ایرانی ساکن مالزی، هندوستان، اکراین، ارمنستان، قبرس،… می توانند با پذیرش زبان به راحتی وارد فرانسه شده و پس از گذراندن آن، مستقیما وارد دانشگاه شوند. این افراد برای دریافت ویزا به سفارت فرانسه در همین کشورها مراجعه می کنند ، در نتیجه بسیار سریعتر و آسانتر ویزای دانشجویی دریافت می کنند. این ویزا هیچ فرقی با ویزای دانشجویی(لیسانس، فوق و دکترا) ندارد. توجه داشته باشید ویزای فرانسه شنگن می باشد و به این صورت به کل اروپا دسترسی کامل دارید.

عزیزانی که دارای مدرک زبان فرانسه نیستند، می توانند در رشته های که به زبان انگلیسی برگزار می شود پذیرش بگیرند، در این صورت برای درخواست پذیرش و ویزا به مدرک زبان فرانسه نیاز ندارند و در عین حال از کلیه امکانات دانشجویان فرانسوی زبان بهره مند می شوند. بیشتر این دوره ها رایگان می باشد.

تکميل تسلط به زبان فرانسه:

حتي اگر در کشور فرانسه، گاه آموزش به زبان انگليسي نيز وجود دارد، تسلط به زبان فرانسه براي بخش عمده دوره ها و رشته های آموزشي و ورود به زندگي دانشجويي - دانشگاهي ضرورت دارد.

درخواست پذيرش:

براي سال اول دوره ليسانس، يا براي مدارس معماري در ماه ژانويه هر سال، مدارک و پرونده درخواست به بخش فرهنگي سفارت فرانسه تحويل مي شود. به همين مناسبت يک آزمون رسمي زبان فرانسه (TCF-DAP) نيز برگزار مي شود.

براي دوره مستر (فوق ليسانس) حدود ماه فوريه/ مارس، دانشگاههاي فرانسوي بر روي سايتهاي اينترنتي خود فرمهاي درخواست پيش ثبت نام را ارائه مي کنند. عموماً، دانشجويان در ماههاي مه/ ژوئن نامه هاي پذيرش را دريافت مي دارند.

هنگامي که پرونده درخواست رواديدتان آماده شد، بايد ، براي انجام مصاحبه، مجدداً از بخش فرهنگي قرار ملاقات درخواست کنيد.

 
 
 

امتیاز مطلب: ۰.۰۰ از مجموع ۰ رای. شما نیز به این مطلب امتیاز دهید:

دسته بندی های این مطلب:

فرانسوی فرانسوی

۰ دیدگاه برای این مطلب وجود دارد

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.

برای ارائه نظر می بایست عضو وب سایت باشید.

موسسه زبان انديشه پارسيان در سال ۱۳۸۲ به کوشش و اهتمام جمعی از كارشناسان زبان و اساتيد دانشگاه تأسيس گرديد و در همين راستا توانسته تاکنون زبان آموزان بسیاری را به اهداف بلندشان برساند. موفقیت های بی شمار دانشجویان ما در زبان های مختلف گواه بر داشتن کادری مجرب است. تلاش ما بر این است تا با پویایی و نوگرایی حرف تازه ای در زمینه آموزش و پژوهش داشته باشیم. در اندیشه پارسیان هنر ما همنشین ساختن هم اندیشی و دگراندیشی است و نوآموزی میوه این همنشینی. به ما بپیوندید تا یادگیری تان رنگ تازه ای به خود بگیرد.

اندیشه پارسیان به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش زبان آلمانی فقط در شهرک غرب تهران فعالیت دارد و شعبه دیگری ندارد.

همچنین اندیشه پارسیان مجری و مرکز رسمی برگزاری سطوح مختلف آزمون های ÖSD در تهران است.

در حال حاضر در اندیشه پارسیان، زبان های انگلیسی و آلمانی به صورت حضوری و آنلاین ، همچنین خصوصی و گروهی برکزار می شود.

آدرس آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، بین پاکنژاد و فرحزادی، پلاک ۲۴۲

تلفن تلفن های تماس: ۸۸۳۷۴۲۲۰ - ۸۸۳۷۴۲۲۱ - ۸۸۳۶۸۴۱۰ - ۸۸۳۶۸۴۰۹

ایمیل ایمیل: info@andisheparsian.com

اندیشه پارسیان

© تمامی حقوق برای موسسه آموزش زبان های خارجی اندیشه پارسیان محفوظ است.