دانلود کتاب Schritte international Neu - B 1.1

دانلود کتاب Schritte international Neu - B 1.1

کتاب Schritte international Neu - B 1.1 یک کتاب درسی است برای بزرگسالان و جوانان بدون دانش قبلی. این کتاب زبان آموز را برای نیازهای زبان در زندگی روزمره و محل کار آماده می کند.

 

کتاب Schritte international Neu - B 1.1 توانایی‌های زبانی مهمی برای روزمره در کشورهای آلمانی زبان ارائه میدهد. علاوه بر این نکات مهم پر زمینه زنذکی کاری در کشورهای المانی‌زبان مورد توجه قرار میگیرد. به این ترتیب زبان‌آموزان میتوانند بهتر برای زندگی روزمره و کاری خود در کشورهای آلمانی‌زبان آماده شوند.

گروه مخاطب این کتاب بزرگسالان و جوانان از سن ۱۶ به بالا هستن. این کتاب در سطوح A1، A2 و B1 تدریس میشود. آخر هر سطح زبان‌آموزان آماده شرکت در آزمون‌های زیر هستند:

سطح A1 (A1/1+A1/2)
ÖSD ZA1 / Goethe Start Deutsch 1
سطح A2 (A2/1+A2/2)
ÖSD ZA2 / Goethe Start Deutsch 2
سطح (B1 (B1/1+B1/2
Zertifikat Deutsch (B1)


ساختار مدرن و واضح این کتاب خواندن زبان آلمانی را برای زبان‌آموزان جذاب و راحتتر ساخته است.
در انتهای هر درس نکات مهم دستور زبان و اصطلاحات مهم برای مکالمه در دو صفحه خلاصه شده‌اند. در کنار این نکات نیز اشاره به تمریناتی که در اپلیکیشن این کتاب موجود هست شده است. اپلیکیشن این کتاب به صورت رایگان قابل دانلود بر روی همه گوشی‌های هوشمند است.

علاوه بر تمرینات اضافه اپلیکیشن کتاب دسترسی به تمامی فایل‌های صوتی و فیلم‌های کتاب میدهد. با اسکن کردن صفحه کتاب تمامی علائم در صفحه فعال میشوند و میتوان فایل‌های مربوطه را در اپلیکیشن باز کرد.
همچنین امکان باز کردن فایل‌ها بدون اسکن کردن صفحه مستقیم از طریق اپلیکیشن و انتخاب فایل مورد نظر ممکن است.

این کتاب علاوه بر کتاب درس و کتاب کار، کتاب کار دومی به همراه دارد، که در آن تمرینات بیشتری برای مهارت های خواندن، شنیدن، صحبت‌ کردن و نوشتن و همچنین برای دستور زبان و تقویت و تمرین دامنه لغات طراحی شده است. این‌گونه زبان‌آموزان میتوانند برای مطالبی که در کلاس می‌آموزند تمرینات زیادی انجام دهند و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

 

دانلود کتاب Schritte international Neu - B 1.1


Kursbuchteil - Alle Lektionen folgen einem Klarén Aufbau für Hohe Lerntransparenz - neue Foto-Hörgeschichten del als EINSTIEG en Lektion jede - interessante Texte und vielfältige Landeskunde - Induktive Grammatik fordert Bewusstmachung und Verständnis - Vorbereitung auf den Berufsalltag durch verstärkten Berufsbezug - Stärkung der Lernerautonomie durch eine del Doppelseite zu Grammatik und Redemitteln mit Übungen und Lernhilfen am Ende jeder Lektion - Transparenz durch Lernziele mit der Möglichkeit zur Selbsteinschätzung - flexible Ergänzung der Lektionsinhalte durch die "Zwischendurch mal ...- Seiten"Tablet-PC) con la aplicación libre de derechos Aplicación de software y software de gestión de archivos en un entorno de almacenamiento de datos - un sistema de gestión de contenidos Unidades de almacenamiento - Wortschatztraining für einen gezielten Wortschatzerwerb - ein ausführliches Phonetikprogramm


برای دانلود کتاب Schritte international Neu - B 1.1 بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

 

دانلود کتاب Schritte international Neu - B 1.1

 


اطلاعات کتاب Schritte international Neu - B 1.1 - 2016

 

Year: 2017

Publisher: Hueber Verlag

Language: german

Pages: 207

File: PDF, 44.06 MB

امتیاز مطلب: ۰.۰۰ از مجموع ۰ رای. شما نیز به این مطلب امتیاز دهید:

دسته بندی های این مطلب:

منابع آلمانی دانلود منابع آموزشی

۰ دیدگاه برای این مطلب وجود دارد

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.

برای ارائه نظر می بایست عضو وب سایت باشید.

موسسه زبان انديشه پارسيان در سال ۱۳۸۲ به کوشش و اهتمام جمعی از كارشناسان زبان و اساتيد دانشگاه تأسيس گرديد و در همين راستا توانسته تاکنون زبان آموزان بسیاری را به اهداف بلندشان برساند. موفقیت های بی شمار دانشجویان ما در زبان های مختلف گواه بر داشتن کادری مجرب است. تلاش ما بر این است تا با پویایی و نوگرایی حرف تازه ای در زمینه آموزش و پژوهش داشته باشیم. در اندیشه پارسیان هنر ما همنشین ساختن هم اندیشی و دگراندیشی است و نوآموزی میوه این همنشینی. به ما بپیوندید تا یادگیری تان رنگ تازه ای به خود بگیرد.

اندیشه پارسیان به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش زبان آلمانی فقط در شهرک غرب تهران فعالیت دارد و شعبه دیگری ندارد.

همچنین اندیشه پارسیان مجری و مرکز رسمی برگزاری سطوح مختلف آزمون های ÖSD در تهران است.

در حال حاضر در اندیشه پارسیان، زبان های انگلیسی و آلمانی به صورت حضوری و آنلاین ، همچنین خصوصی و گروهی برکزار می شود.

آدرس آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، بین پاکنژاد و فرحزادی، پلاک ۲۴۲

تلفن تلفن های تماس: ۸۸۳۷۴۲۲۰ - ۸۸۳۷۴۲۲۱ - ۸۸۳۶۸۴۱۰ - ۸۸۳۶۸۴۰۹

ایمیل ایمیل: info@andisheparsian.com

اندیشه پارسیان

© تمامی حقوق برای موسسه آموزش زبان های خارجی اندیشه پارسیان محفوظ است.