راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

در این مطلب، نحوه چگونگی و ثبت نام در آزمون ÖSD شرح داده شده است.

 


 

*قبل از شروع توضیحات، پیشنهاد می شود جهت داشتن تجربه کاربری بهتر، با استفاده از کامپیوتر شخصی نسبت به پیمودن مراحل زیر اقدام فرمایید. ثبت نام از طریق تلفن همراه مجاز نیست.

 

*ثبت نام فقط در بازه زمانی مشخص شده از سوی آموزشگاه زبان اندیشه پارسیان ممکن خواهد بود و در زمانی غیر از بازه های اعلام شده، ثبت نام در آزمون انجام پذیر نخواهد بود.

 

*با توجه به محدود بودن ظرفیت آزمون، اولویت ثبت نام با آن دسته از متقاضیانی است که پس از انجام ثبت نام اولیه در وب سایت، با توجه به توضیحات داده شده در بخش ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام فررمایند.

 


 

به منظور ثبت نام در آزمون ÖSD، متقاضیان محترمی که برای اولین بار قصد دارند از طریق آموزشگاه زبان اندیشه پارسیان در آزمون بین المللی ÖSD شرکت کنند، می بایست در وب سایت اندیشه پارسیان نسبت به تشکیل حساب کاربری خود اقدام فرمایند. لینک ثبت نام جهت تشکیل حساب کاربری در اینجا قابل رویت است: ثبت نام در وب سایت اندیشه پارسیان

 

چنانچه از قبل نسبت به تشکیل حساب کاربری خود اقدام کرده اید، می توانید از این لینک وارد صفحه شخصی (حساب کاربری) خود شوید: ورود به حساب کاربری

 

راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

 

پس از ورود به حساب کاربری خود، زبانه (tab) ثبت نام آزمون ها را انتخاب فرمایید و پس از مشاهده جزییات آزمون، بر روی دکمه ثبت نام کلیک فرمایید.

 

راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

 

راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

 

سپس در صفحه ای که پیش روی شما قرار می گیرد، اطلاعات خود را به دقت, کامل و مطابق بر اساس آنچه در گذرنامه (پاسپورت) شما ثبت شده است، در فرم ثبت نام وارد فرمایید. لازم به ذکر است تمامی بخش های فرم، اعم از بخش های فارسی، لاتین و تصاویر مدارک خواسته شده می بایست به صورت صحیح تکمیل شوند.

 

پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت فرم ثبت نام کلیک فرمایید و کمی منتظر بمانید تا اطلاعات شما ثبت شود.

 

پس از ثبت موفقیت آمیز فرم، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام اولیه به شما نمایش داده می شود که به منزله تایید ثبت اولیه اطلاعات و ثبت نام شما است. پس از این مرحله، متقاضی محترم آزمون ÖSD می بایست با مراجعه به بخش پرداخت ها واقع در حساب کاربری خود، ضمن اطلاع از هزینه آزمون و نحوه پرداخت آن، از طریق whatsapp با شماره 00989122029280 مسئول ثبت نام آزمون جهت هماهنگی پرداخت، ثبت نام خود را نهایی کند.

 

راهنمای ثبت نام در آزمون ÖSD

 

اندیشه پارسیان، مجری رسمی برگزاری آزمون های بین المللی ÖSD در تهران

 

آزمون ÖSD

 

اندیشه پارسیان در وب سایت رسمی ÖSD

امتیاز مطلب: ۳.۲۵ از مجموع ۵۷ رای. شما نیز به این مطلب امتیاز دهید:

دسته بندی های این مطلب:

آلمانی مقالات آزمون ÖSD

۳ دیدگاه برای این مطلب وجود دارد

فاطمه محب علیزاده۱۴:۴۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

با سلام و احترام بنده درخواست تکمیل ظرفیت در بخش Mündlich آزمون ösd در سطح B2را دارم من و خواهرم هر دو قصد شرکت در ازمون در اسفند ماه را داشتیم اما متاسفانه ثبت نام خواهرم انجام نشد ضمنا ساکن شیراز هستیم و باید حتما هر دو با هم شرکت کنیم در این مورد درخواست مساعدت از جانب مجموعه شما را دارم

ناصر مودتی۱۳:۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

ضمن عرض تشکر و خداقوت خدمت پرسنل درجه یک اندیشه پارسیان؛ پشتیبانی از زبان آموز بعد از آزمون در خصوص اعلام نتایج و پیگیری ها توسط آقای دکتر بهرام بیگی عالی انجام شد؛ که بابت زحمات ایشان کمال سپاس رو از آقای دکتر و موسسه دارم. حقیقتا رسیدگی موردی و تک به تک زحمت بسیاری داره که جناب دکتر با سعه صدر رسیدگی میفرمایند.

سپیده افشاری۰۶:۲۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

سلام. میتونم بپرسم آزمون س2 هرچندوقت یکبار برگزار میشه و چقدر قبل از اون سایت برای ثبت نام باز میشه. مثلا اگر من بخوام برای اردیبهشت ثبت نام کنم حدودا از کی شروع میشع. به غیر از اون س2 هم مودولار نیست. درسته؟ یعنی اگر یه بخشی رو افتادیم دیگه همه ازمونو باید تکرار کنیم؟

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید.

برای ارائه نظر می بایست عضو وب سایت باشید.

کلمات کلیدی

طبقه بندی مطالب

مطالب مرتبط

موسسه زبان انديشه پارسيان در سال ۱۳۸۲ به کوشش و اهتمام جمعی از كارشناسان زبان و اساتيد دانشگاه تأسيس گرديد و در همين راستا توانسته تاکنون زبان آموزان بسیاری را به اهداف بلندشان برساند. موفقیت های بی شمار دانشجویان ما در زبان های مختلف گواه بر داشتن کادری مجرب است. تلاش ما بر این است تا با پویایی و نوگرایی حرف تازه ای در زمینه آموزش و پژوهش داشته باشیم. در اندیشه پارسیان هنر ما همنشین ساختن هم اندیشی و دگراندیشی است و نوآموزی میوه این همنشینی. به ما بپیوندید تا یادگیری تان رنگ تازه ای به خود بگیرد.

اندیشه پارسیان به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش زبان آلمانی فقط در شهرک غرب تهران فعالیت دارد و شعبه دیگری ندارد.

همچنین اندیشه پارسیان مجری و مرکز رسمی برگزاری سطوح مختلف آزمون های ÖSD در تهران است.

در حال حاضر در اندیشه پارسیان، زبان های انگلیسی و آلمانی به صورت حضوری و آنلاین ، همچنین خصوصی و گروهی برکزار می شود.

آدرس آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، بین پاکنژاد و فرحزادی، پلاک ۲۴۲

تلفن تلفن های تماس: ۸۸۳۷۴۲۲۰ - ۸۸۳۷۴۲۲۱ - ۸۸۳۶۸۴۱۰ - ۸۸۳۶۸۴۰۹

ایمیل ایمیل: info@andisheparsian.com

اندیشه پارسیان

© تمامی حقوق برای موسسه آموزش زبان های خارجی اندیشه پارسیان محفوظ است.